Klachtenprocedure


Wij vinden het heel vervelend als je niet tevreden bent over de e-learningmodule die je hebt gekocht. Dus heb je een klacht, lees dan hier wat je moet doen.

Wil je een klacht indienen?

Als je een officiële klacht wilt indienen, doe dan het volgende:

  • Stuur een e-mail naar:

learning@precon.group

  • Stuur een brief naar:

Précon Food Consultants bvba
Herkenrodesingel 4/3
3500 Hasselt
België

Beschrijf in de e-mail of in de brief precies wat de klacht is. Wacht hier niet te lang mee, maar doe dit binnen 8 weken.

Hoe gaan wij om met klachten?

Zodra wij de klacht hebben ontvangen, krijg je een schriftelijke bevestiging per post of per e-mail. De directie is verantwoordelijk voor het afhandelen van de klacht. Je ontvangt daarna zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie. Wij handelen klachten binnen twee weken af, behalve als er meer tijd nodig is om de klacht te onderzoeken. Als het ons niet lukt de klacht binnen twee weken af te handelen, dan krijg je daarover bericht. Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. Dit betekent dat we alleen maar met mensen die het betreft over de klacht praten of corresponderen. Wij registreren alle klachten in ons klachtensysteem en die informatie bewaren we maximaal 7 jaar.

Trainjezelf

Klantenservice
+32 (0)11 - 26 99 06

Contact
+32 (0)11 - 26 99 06
learning@precon.group

Herkenrodesingel 4/3
3500 Hasselt
België

Certificaten en keurmerken

keurmerk nrto trainjezelf

qfor logo

Iso 9001 2015 certified